وی افزود: با بهبود کیفیت ارایه خدمات سبب شده، مسافران به چنین مجموعه هایی اعتماد می کنند در نتیجه به جای خوردن نان و پنیر در کنار جاده از غذای این مجموعه ها استفاده می کنند.
صادقی لاریجانی سازندگان مجمتع های بین راهی را افراد علاقمندی معرفی کرد که به جامعه خدمت می کنند و گفت: بسیاری از افراد مایل نیستند این میزان سرمایه را برای ایجاد یک مجمتع بین راهی هزینه کنند اما باید بدانند که ساخت چنین مجموعه هایی صد در صد صرفه و توجیه اقتصادی دارد. اما متاسفانه امکان ایجاد آن در سراسر کشور وجود ندارد چرا که علاوه بر محدودیت فضا، سرمایه گذار کافی هم در این رابطه نداریم.
دبیر جامعه واحدهای پذیرایی بین راهی در پاسخ به پرسشی درباره تعداد مجتمع های بین راهی بیان کرد: در مسیر قم چنین مجموعه هایی ایجاد شده و به تدریج سرمایه گذاران به این سمت حرکت کرده اند و ساخت آنها برای سرمایه گذارانشان سودآور بوده است.
وی در پاسخ به این پرسش که ایجاد مجتمع های بین راهی در کدام جاده ها مقرون به صرفه تر است، خاطر نشان کرد: امروز سفر در چهار فصل انجام می شود. برای نمونه در تمام طول سال جاده شمال شلوغ است و شاهد ترافیک هستیم. در نتیجه سفر به تابستان و ایام نوروز ختم نمی شود. بنابراین فعالیت در زمینه ساخت مجمتع های بین راهی در هر جاده ای منطقی است.
انتهای پیام/